مشاوره و برآورد هزینه هوشمندسازی ساختمان

مشاوره در زمینه هوشمند سازی ساختمان توسط کارشناسان با تجربه شرکت هوشمند سازی ارگ با خدمات نوین ارائه می شود. هوشمند سازی ساختمان با توجه به نیازها و نوع راه‌ حل‌ های موجود برای آن ساختمان انجام می شود. کارشناسان شرکت هوشمند سازی ارگ به صورت خبره و همگام با آخرین فناوری حوزه هوشمندسازی، مراحل را به درستی شناسایی کرده و راه کار خود را به همراه مشاوره و اعلام قیمت، به کارفرمای محترم ارائه می نمایند.

کارشناسان شرکت ارگ با داشتن دانش فنی بالا، مشاوره هوشمند سازی را ، قبل از انتخاب محصولات به کارفرمایان محترم به صورت رایگان ارائه می دهد. زمانی که مشاوره هوشمند سازی ساختمان به کارفرما ارائه میگردد، باعث می شود تا در کنار صرفه جویی در هزینه ، وقت و انرژی ،از دغدغه های کارفرما کاسته شود. به همین دلیل گروه مهندسی شرکت هوشمند سازی ارگ با داشتن تجربه ای که در طول سالیان زیاد در زمینه تخصصی هوشمند سازی ساختمان کسب کرده است با مشاوره کاملاً حرفه ای و رایگان مشتریان را در انتخاب سیستم هوشمند سازی ساختمان راهنمایی می کند و با توجه به نوع تجهیزاتی که نیاز به هوشمند سازی ساختمان شما دارد، مشاوران شرکت ارگ، این مشاوره را به شما عرضه می کنند.

زمانیکه هدف، هوشمند سازی یک ساختمان میباشد، باید یک برآورد کلی داشته باشیم . در قیمت گذاری بر روی یک ساختمان هوشمند عواملی از نظیر متراژ خانه ، نقشه خانه ، چگونگی هوشمند سازی (هوشمند سازی بی سیم و هوشمند سازی با سیم ) پروتکل مورد نظر، برند مورد نظر مشتری و …تاثیرگذار می‌باشد. بهترین راه برای برآورد هزینه جهت هوشمند سازی یک ساختمان به این صورت است که نقشه ساختمان خود را برای شرکت مورد نظر از پیش انتخاب شده ارسال کنید و پس از بررسی، گروه فنی آن شرکت، هزینه را برای شما محاسبه می کند.

حداقل هزینه هوشمند سازی ساختمان شامل روشنایی، پرده و تهویه می‌باشد. هوشمند سازی تجهیزات بی سیم نسبت به تجهیزات با سیم ارزانتر می باشد . زمانی که قصد دارید ساختمان خود را به صورت هوشمند در بیاورید در مرحله اول به شرکتی اعتماد کنید که از حسن سابقه و توانمندی فنی و کیفیت محصولات برخوردار باشد و مرحله دوم در صورت نیاز از پروژه ها و شرکت از نزدیک بازدید بفرمایید.

مشاوره گرفتن قبل از انجام هوشمند سازی ساختمان تصمیم‌گیری را آسانتر می کند. مثلاً برای خودمان تعیین کنیم از چه سطحی از هوشمند سازی می خواهیم استفاده کنیم سطح پایه، سطح نرمال ، سطح پیشرفته.
با انتخاب نوع سطح و اعلام آن به کارشناسان فروش به راحتی و در کمترین زمان قیمت حدودی هوشمندسازی ساختمان دستتان می آید و می توانید تصمیم قطعی بگیرید.

هوشمند سازی ساختمان می تواند بر اساس سلیقه و قوانین شرکت ارائه دهنده محاسبه شود و همچنین تعداد تجهیزاتی که در هر پروژه هوشمند سازی به کار گرفته می‌شود روی قیمت تاثیر زیادی دارد.

شرکت ارگ با سابقه چندین ساله خود و توانمندی در پروژه های مختلف بهترین گزینه جهت انتخاب یک شرکت معتبر می باشد و مشاوران آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

همین حالا جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت، با ما تماس بگیرید.

فرم درخواست مشاوره

درخواست خود را از طریق فرم ذیل برای ما ارسال نمایید...
گالری پروژه های انجام شده

نشانی شرکت:

تهران – خیابان شریعتی – خیابان سجادی – کوچه محتشمی – پلاک 31 واحد 3

نشانی کارخانه:

اصفهان – خیابان ولیعصر – خیابان همت – کوچه خسروآبادی – پلاک 34