هوشمندسازی دفتر کار

هوشمند سازی دفتر کار به این معنی می باشد که با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در هزینه ها و انرژی دفتر صرفه جویی گردد و کمترین دخالت فرد در امور مربوطه وجود داشته باشد.

بیشترین زمانی که یک شخص به دور از منزل سپری می کند، محل کار و دفتر می باشد. دفتر کار و محیط و محل کار باید به گونه ای باشد که شخص در آنجا احساس راحتی کند و به دور از خستگی باشد.

اما چگونه می توان سطح رضایت کارمندان و مدیران یک شرکت را افزایش داد و باعث کاهش هزینه های مصرفی اعم از زمانی و انرژی شد؟

با اندکی تغییر و با استفاده از هوشمند سازی دفاتر، محل کار خود را به یک محیط امن و راحت به دور از مشکلات تبدیل کنید و با این کار براحتی سطح رضایت کارمندان و مدیران افزایش پیدا می کند. در واحد های اداری کنترل سیستم روشنایی و سیستم سرمایشی، سیستم امنیتی، کنترل قفل برقی، سیستم تردد و ثبت ورود و خروج، سیستم دوربین مدار بسته و … به صورت هوشمندانه می تواند انجام شود.

هوشمند سازی دفتر کار

تنظیم خودکار روشنایی، سایبان ها و دما می تواند محیط کاری مطلوبی را فراهم آورد. در دفتر کار هوشمند همانند ساختمان هوشمند می توان به نحوه کنترل میزان کاهش مصرف انرژی که توسط سیستم هوشمند دفتر کار مدیریت می شود را اشاره کرد. در یک دفتر کار هوشمند می توانیم از کلید های هوشمند چند کاره و سنسورهای چند کاره به نحوی استفاده کنیم که سیستم روشنایی و سیستم سرمایشی و گرمایشی به صورت خودکار عمل نماید و کاهش مصرف انرژی در زمان را به همراه دارد.

امنیت بیشتر با هوشمند سازی دفتر کار

از امکانات دفاتر هوشمند می توان دیمر هوشمند، سیستم صوت و تصویر هوشمند، سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند و … را نام برد. علاوه بر این می توانید افزایش امنیت و کاهش هزینه های دفتر خود را با دفتر کار هوشمند ارتقا دهید.

در دفتر کار هوشمند شما سنسورها و سیستم امنیت بالایی که وجود دارد شما می توانید به بخشهای مختلف دسترسی آزاد و آن را کنترل و محدود کنید.

صرفه جویی در انرژی و هزینه ها با داشتن دفتر کار هوشمند

زمانی که قبل از رسیدن به محل کار به وسیله سیستم های هوشمند، سیستم های گرمایش و سرمایش به صورت اتوماتیک و از راه دور روشن می شوند، محل کار مطلوبی را برای شما فراهم می آورد و این سیستم هوشمند ضمن آسایش و راحتی باعث صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی خواهد بود.

مزایای دفتر کار هوشمند

از مزیت های این دفتر هوشمند نسبت به دفتر کار های معمولی و سنتی می توان افزایش کارآیی کارمندان، مدیریت آسان، مدیریت هزینه ها و بهبود ارتباط کارمندان را نام برد.

زمانی که در دفتر کار سیستم هوشمند وجود داشته باشد، امنیت محیط بیشتر می شود و مدیران می توانند کارمندان خود را زیر نظر بگیرند و از میزان انجام کار واقعی که انجام می دهند اطلاع داشته باشند. مدیریت هزینه ها برای مدیران بسیار مهم است، زیرا برآورد دقیقی باید از هزینه ها در دفتر کار خود داشته باشند تا بتوانند اهداف خود را براحتی بررسی نمایند. به همین دلیل تمام این مدیریت ها در دفتر کار هوشمند قابل اجرا است، زیرا در دفاتر هوشمند سیستم ها به صورت خودکار تمامی داده های واقعی زمان را ضبط می کنند و این داده ها در بهینه سازی زمان تاثیر و اهمیت دارد.

شرکت ارگ با داشتن کارشناسان خبره و حرفه ای و همچنین سابقه چندین ساله آماده ارائه مشاوره رایگان به مدیران محترم شرکت ها جهت هوشمند سازی محیط کارشان می باشد.

همین حالا جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

 

فرم درخواست مشاوره

درخواست خود را از طریق فرم ذیل برای ما ارسال نمایید...
دفتر کار هوشمند
گالری پروژه های انجام شده

نشانی شرکت:

تهران – خیابان شریعتی – خیابان سجادی – کوچه محتشمی – پلاک 31 واحد 3

نشانی کارخانه:

اصفهان – خیابان ولیعصر – خیابان همت – کوچه خسروآبادی – پلاک 34