هوشمندسازی هتل

هوشمند سازی هتل و یا همان هتل هوشمند، هتلی است که در بالاترین سطح قرار دارد و بهترین خدمات را با تمام امکانات به مسافران و مهمان ها ارائه می دهد و از نظر نمای بیرون تا نمای داخل آن ائم از پرسنل و امکانات اتاق همگی از کیفیت عالی برخوردار می باشد.

در یک هتل هوشمند سطح عالی خدمات و مراقبت از مشتری بسیار ضروری است و هتل هوشمند امکانات بسیار متمایزی در اختیار مهمان ها قرار می دهد. زمانی که هتل هایی با نیروی انسانی قرار دارند برای همه تکراری و یکنواخت میشود و فقط از نوع درجه و ستاره دار بودن امکانات هتلی فرق می کنند، اما در هتل هوشمند به راحتی می توانید متفاوت ترین امکانات را در اختیار مهمان ها قرار دهید.

در یک هتل هوشمند کارکنان توسط یک متخصص ماهر و متعهد که سیستم هوشمند هتل است هدایت و مدیریت می شوند. زمانی که هتل، دارای سیستم هوشمند می باشد، ارتباط ها را آسان تر می کند و مصرف انرژی و هزینه های نیروی انسانی بسیار بهینه می گردد.

هوشمند سازی هتل

هتل های هوشمند کنترل اتاق از طریق سیستم هوشمند را به مشتری ارائه می دهد و هدایت و کنترل اتاق ‌در دست مهمان است. مثلا کنترل روشنایی، کنترل وضعیت سرمایش و گرمایش به صورت هوشمند و بر اساس سلیقه مهمان و کنترل برقی پرده ها و … تمام این درخواست ها به انتخاب مهمان و فقط با یک کلیک ساده بر روی ریموت، همه و همه با سیستم هوشمند امکان پذیر می باشد.

با استفاده از سیستم هوشمند هتل، کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه ها و کاهش نیروی انسانی و خدمات بیشتر به مهمان را خواهید داشت و زمانی که سیستم هتل هوشمند می باشد، خطای انسانی کاهش پیدا می کند و خدمات با سرعت بیشتری ارائه داده می شود و رضایت مشتری جلب می گردد.

حس امنیت در هتل هوشمند

در یک هتل هوشمند حس امنیت و راحتی افزایش پیدا میکند. امکان مدیریت و کنترل کامل اتاق ها را در سر تا سر کشور می توانید در دست داشته باشید. سیستم هوشمند هتل، کنترل کامل همه وسایل هوشمند را به شما ارائه می دهد و به وسیله این سیستم مهمان پیام خود را بر اساس برنامه هوشمندی که در گوشی نصب می کند به پیش خدمت ها می رساند. مزیت یک هتل هوشمند صرفه جویی در زمان کارمندان، پاسخ دهی سریع به مهمان ها، کاهش هزینه ها و افزایش در آمد می باشد.

مزیت هوشمندسازی هتل هم برای هتل و هم مسافران آن

علاوه بر هوشمند بودن هتل که مزیتی برای آن هتل دارد، برای مهمان هم خالی از مزیت نیست. مانند انجام دادن برخی از کارها به صورت سلف سرویس، یعنی طبق برنامه خودش برنامه ریزی کند، راحتی مهمان و خدمات منحصر به فرد می باشد که در هتل های هوشمند بهینه سازی مصرف انرژی از نکات مهم آن هتل می باشد و زمانی که فقط با فشردن یه کلیک هوشمند برنامه ها اجرا می شود. مثلا در سیستم روشنایی با فشردن یک کلیک می توانید انتخاب کنید چه لامپ هایی روشن و یا خاموش باشند با برنامه هوشمند، مصرف سوخت و انرژی را کاهش دهید.

شرکت ارگ با داشتن کارشناسان خبره و حرفه ای و همچنین سابقه چندین ساله آماده ارائه مشاوره رایگان به مدیران محترم شرکت ها جهت هشومندسازی محیط کارشان می باشد.

همین حالا جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

فرم درخواست مشاوره

درخواست خود را از طریق فرم ذیل برای ما ارسال نمایید...
دفتر کار هوشمند
گالری پروژه های انجام شده

نشانی شرکت:

تهران – خیابان شریعتی – خیابان سجادی – کوچه محتشمی – پلاک 31 واحد 3

نشانی کارخانه:

اصفهان – خیابان ولیعصر – خیابان همت – کوچه خسروآبادی – پلاک 34