قاب عکس دیجیتال مورال به کاربر امکان می دهد عکس های خود را بدون نیاز به چاپ و به روشی مدرن نمایش دهد. این قاب عکس جز جدیدترین تجهیزات خانه هوشمند است. با استفاده از این قاب عکس می توان بهترین خاطرات خود را با دوستان و خانواده به اشتراک گذاشت. با توجه به همه گیری موبایل و دوربین‌های دیجیتال، همه ما تعداد زیای عکس را در حافظه های جانبی ذخیره می کنیم. نگهداری و چاپ تمامی این عکس ها امری شدنی نیست. این مشکل توسط قاب عکس دیجیتال حل شده‌است. این ابزار خانگی به شما امکان می دهد عکس های مورد علاقه خود را از تلفن همراه به صورت مستقیم بر روی قاب دیواری نشان دهید.

قاب عکس دیجیتال مورالقابل عکس دیجیتال مورال چگونه کار می کند؟

این قاب عکس دیجیتال از طریق یک اپلیکیشن با موبایل شما مرتبط می شود. اکنون کاری که باید انجام دهید معرفی عکس های مورد نظر جهت نمایش به اپلیکیشن است. در داخل اپلیکیشن بخشی وجود دارد که می توانید تصاویر مورد نظر خود را انتخاب کنید. وارد این بخش شوید و تصاویر منتخب خود را از گالری انتخاب کنید. اپلیکیشن قاب عکس دیجیتال مورال یک آلبوم از تصاویر مورد علاقه شما خواهد ساخت. از این پس از طریق اپلیکیشن عکس ها برای قاب عکس رسال و بر روی آن نمایش داده می شود.

ویژگی های قاب عکس دیجیتال مورال

قاب عکس دیجیتال مورال به شکل یک نمایشگر در چهار اندازه 13.5 و 15.6 و ۲۱.۵ و 27 اینچ طراحی شده است. این نمایشگر قابلیت نصب بر روی دیوار و یا استفاده بر روی میز به صورت قاب عکس را دارد. استفاده از صفحه نمایش ضد تابش و فناوری TrueArt در قاب دیجیتال مورال سبب شده عکسها با کاملترین جزئیات به نمایش درآیند. به همین دلیل تصاویر بر روی این قاب دیجیتال کاملا واضح ، با ارائه رنگ عالی و حتی بهتر از تلویزیون های 4k به نظر می رسند. قاب عکس دیجیتال مورال دارای قابلیت تازه ای بر پایه رایانش ابری می باشد.

با این قابلیت می توانید از هر مکانی از طریق تلفن هوشمند خود ، تصاویر و ویدیوها را بر روی صفحه نمایش متصل به WiFi در خانه به نمایش بگذارید. همچنین می توانید با دعوت از خانواده و دوستان خود برای ارسال تصاویر به صورت خصوصی و ایمن، با آن ها در ارتباط باشید. بر روی هر عکس می توان موقعیت مکانی ، تاریخ و عناوین را برچسب گذاری نمود. این امر سبب می شود تا جزئیات لحظه های خاصمان را هرگز فراموش نکنیم.

طراحی قاب عکس دیجیتال مورال

نمایشگر قاب عکس دیجیتال مورال دارای رزولوشن 1080 پیکسلی است. به همین دلیل تصاویر را با کیفیت استاندارد نمایش می دهد. همچنین کاربر می‌تواند نقاشی‌های هنری مورد علاقه خود را نیز در آن‌ها به نمایش در آورد. فریم دور این قاب عکس‌های دیجیتال در 4 رنگ: مشکی، سفید، قهوه‌ای روشن و تیره ساخته شده‌است. قاب عکس‌های مورال دارای حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی ۸ گیگابایت، حافظه‌ی رم ۲ گیگابایت، حسگر سنجش نور محیط، کنترلر سازگار با ژست‌های حرکتی و قابلیت اتصال به شبکه‌ی وای فای هستند.

طراحی قاب های مورال به صورتی است که دربرابر نفوذ گرد و غبار مقاوم هستند. همچنین از راه دور قابل کنترل بوده و کاربر می تواند تصاویر را با زمانبندی از پیش تعیین شده بر روی آن به نمایش بگذارد.

قابلیت های متمایز قاب عکس دیجیتال مورال

در قاب عکس دیجیتال مورال امکان دسترسی نامحدود به گالری آثار هنری جهانی با بیش از 40000 اثر نقاشی را داریم. این دسترسی با پرداخت حق عضویت سالانه به مبلغ 69.95 دلار صورت می گیرد. گالری هنری مورال شامل آثار متنوعی از نقاشی های کلاسیک و معاصر می باشد. کاربر مطابق با سلیقه خود می تواند در منزل خود از آن نقاشی ها استفاده نماید. قابلیت بعدی قاب عکس دیجیتال مورال استفاده از دستیار صوتی الکسا می باشد. با کمک این ابزار می تواند فرمان‌های کاربر را به صورت پیام صوتی دریافت نماید و آن‌ها را اجرا کند.

با کمک الکسا کاربر می تواند به نمایش آثار هنری، تصاویر ثبت شده خصوصی و تنظیمات نمایشگر بپردازد. همچنین نمایشگر دیجیتال مورال قابلیت نصب در هر دو حالت افقی و عمودی را دارد. مورال با استفاده از سنسور حرکتی جایگاه کاربر را شناسایی می کند. به کمک این قابلیت جهت گیری مکان کاربر صورت گرفته و میزان روشنایی تصاویر نیز متناسب با نور محیط اطراف به طور خودکار تنظیم می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

امتیاز این مقاله
5/5

فهرست مطالب این مقاله

نشانی شرکت:

تهران – خیابان شریعتی – خیابان سجادی – کوچه محتشمی – پلاک 31 واحد 3

نشانی کارخانه:

اصفهان – خیابان ولیعصر – خیابان همت – کوچه خسروآبادی – پلاک 34